mitt sommarlov

Jag gick på vittras avslutning,jag åkte till västerås och spelade aroscupen,jag sov över med alice varje dag i typ 2 veckor och badade i hennes pool med oftast oskar och johan,jag fick grönt hår. Var hemma hos sebbe och ägde alla killar på fifa. träffade jonas lindström för första gången. Hade överaskingsfest för alice.Åkte till Piteå och spelade fotbollstunering,kom 4a, träffade william där. Var i ekebydahl och "grilla". Blev kär, blev sårad,sårade folk. Åkte till göteborg med Erica,kollade på syster som spelade gothia cup. Dom kom 3a. Gick på liseberg träffade killar. Träffade Andreas och Gustav. Åkte hem. Alla utom jag tess och moa åkte till gransnäs. Hade tråkigt i 2 veckor. Var med Moa några dagar det var roligt. Alla kom hem, träffade Alice. Alla skrev gransnäs statusar jag blev sur och irriterad. Alla förändrades,man fick inte längre vara med. Blev sårad. Började snacka med William. Gick på Ericas konfirmation.Åkte till stan för att gå på the voice. Blev kompis med Marcus.
SÅG FLO RIDA!!!. Åt på donken i slussen för första gången. Hade roligt på tunnelbanan hem när några började kaxa. Fotbollsträningarna började,kollade match på ip.Åkte hem till Karolin på filmkväll. Åkte hem på moppen med Moa. Åkte till täby centrum. Åkte till Karro och sov där med Sofia Alice och Karro,sigge bohjort och krille var där på kvällen. Hade deep talk med tjejerna riktigt mysigt. Jag somnade inte först(once in a life time). Dagen efter började skolan tyvär.Och så var det sommarlovet slut. Det är ungefär de jag har gjort. Igår var jag ioförsig med alla som var på lägret och några till,sen gick jag alice sebbe oskar johan och bacci som jag typ har lärt känna nu hem till sebbe och inte gjorde så mycket,spela sms roulette. Hoppade studssmatta,somnade nästan. Skrattade. Kramades sen gick vi hem. Så åt vi yogurt la oss i sängen och sen somnade vi. Vi gick upp klockan
 8 för att kolla på min systers match som dom vann med 3-1 mot Aik. Åkte och tränade,åkte hem ligger här och skriver och gör ingen nytta,hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0