number one

Imorgon kommer jag känna mig extra snygg i mina adidas byxor och alice gummistövlar. Jag ska ut på landet till kårsta och vandra i skogen. Vem kommer ens på en sådan idé? Men hellre de än att jobba i skolan. Iallafall skulle jag ha haft match imorgon men nej det blev inställt för de andra laget drog sig ur serien så nu leder vi division 2 och kommer nog gå upp i division 1"elit" igen, nästa år. Jag ska strax gå och lägga mig, sitter och snackar med min vän som flyttade till Usa för 2 år sen..hon kommer till skolavslutningen och hälsar på. Snacka om att jag längtar. Hon ska också skicka massa koder till mig så ska jag fixa bloggen men nu ska jag kolla på film och sova. puss på er.


awiiiiiieee ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0