ojdå



ojda jag har inte bloggat på ett tag men jag ha inte hunnit :P
hela lördagen vare konfirmation och sen efter kyrkan kom släkten och vännerna hem till mig och fikade och åt. jag kan visa det jag fick lite senare för nu orkar jag inte fota allt.

idag var det fotografering i kyrkan vid 10 och fotografen var nog en av dom roligaste jag har träffat så jag stog nog och asgarvade på fotot. sen när vi var klara med allt så drog jag och spelade fotbollsmatch och vi vann med 4-1. Sen somnade jag när jag kom hem för jag hade migrän och mssade när jag skulle käka middag med massa vänner. jaja nu ska jag snart och i morrn ska jag till täby med emelie :) men vi hörs puuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0