peoples always leave

godmorgon allesammans,har ni sovit gott? det har iallafall jag tills min kära mor ringde och väckte mig.
Men jag är lika glad för det, idag ska jag och mamma kanske åka till ikea och köpa en nya byrå som jag pratade om. Sen så har alla mina kompisar kommit hem från deras konfa läger och jag var så sjukt taggad på att få träffa dom igen. Men fan inte längre..bara för att jag och min kompis Moa inte var med på lägret är vi typ "ute" ur gänget eller hur man säger. Konstigt tycker jag. Jaja om dom vill ha de så. Jag snackar just nu med Oskar och tar ut lite ilska på honom hehe (: . Nej men nu ska jag strax ringa mor min och prata med henne om hur det blir med ikea.pussar

btw Alice är en konstig sak som lovar att uppdatera men inte gör det. Därför ska ni få se några filmer i nästa inlägg.tjing


Kommentarer
Postat av: nsimone

Så otroligt sött :D

2010-08-11 @ 13:44:49
URL: http://fattybom.se
Postat av: Alice

Söt hund:)

2010-08-11 @ 13:47:09
URL: http://aliceosterlund.blogg.se/
Postat av: Moa

Emelie , vi är bäst!!! :D <3

2010-08-11 @ 15:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0