‎'cause one day maybe you wake up and find that your missing me.

fan asso,jag valde att åka och kolla deras match istället för att göra min läxa som jag får göra nu. jag får inte in orden i mitt huvud och det suger. Eftersom jag måste öva på dom så skriver jag dom här haha sjukt onödigt men vafan.
du ser-ves
(hon)har på sig-lleva
(han)har studerat- ha estidiado
därför-por eso
nervös-nervioso,nerviosa
stackars liten-pobrecito,pobrecita
smart-listo,lista
på bra humör-de buen humor
vänlig mot- amable con
favoritämne-la asignatura preferida
nöjd-contento,contenta
(hon)vet inte det-no lo sabe
han tittar på tv-mira la teve
det förvånar mig- eso me sorprende
tvilling-el gemelo-la gemela
sjuk-enferma,enfarmo
det är vad Felipe säger- eso elso qué dice Felipe
han är helt slut-ésta hecho polvo

bläääääää på spanska jag hatar det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0