your guardian angel


I will never let you fall,I'll stand up with you forever
I'll be there for you through it all,even if saving you sends me to heaven.

Jag vet inte var jag ska börja,jag vet inte hur jag ska förklara. Allt du har sagt till mig har fått mig att tänka om. Jag ber om förlåtelse, jag har varit en idiot. Jag har inte varit mig själv,inte varit din bästavän. Även fast jag försöker går allt fel och jag gör dig ledsen. Men jag försöker och jag gör mitt bästa och det är de ända jag kan,jag kan inte göra mer. Jag är så rädd att förlora dig, jag vill inte att den dagen kommer. Den kommer inte komma för den får inte komma. Inte om jag får bestämma. Vi kommer klara dehär vårat nya kapitel börjar här och nu..jag vet att jag inte har betätt mig som en "bästavän" ska vara och jag är ledsen för det. Men jag kan inte klarar av det,vi kanske inte klickar trots allt. Men vi kan försöka igen om du vill för jag vill..Jag vet att jag har förändrats det har du sagt till mig. Men alla förändras någongång och det var nog min tur nu. Vi sa förut "bästavänner föralltid". Då fanns det ett föralltid i mina ögon du och jag genom allt osv. Men det finns inte längre. För jag tror inte på något föralltid. Jag tror bara på en lång tid framöver där du är min bästavän.Ville bara få dehär sagt,få de överstökat. Kunna tänka på något annat en att du inte är här bredvid mig. Men ändå finns duhär närmäst mig. I mitt hjärta och det kommer du nog alltid att göra. För jag älskar dig verkligen det gör jag. Och glöm inte det Moa♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0