God Jul!

God Jul! kanske lite sen men jaja. Har inte orkat blogga. Idag eller igår faktiskt var det julafton. Jag är väl helt nöjd med den dagen men den kunde ha varit rolig. Ingen jul känsla alls,det kändes som en helt vanlig dag. Jag fick iallafall en hel del, En onepiece eller jag fick betställa den nu sen fick jag 3000 kr en pälsväst massa halsdukar smink en jäätte fin pyjamas smycken present kort på nk. Och lite andra små saker.
Jag funderar på att gå och fixa mina naglar,fast jag vet inte. Iallafall innan nyår. Men nu ska jag ringa älskling och sen sova. Ha en fortsatt bra jul!


Otaggad chey på att åka skidor när hon hittade sina grejer när hon städa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0