jävla internet



heeejsan :)
jag har försökt att blogga några gånger idag men internetet har cpat sig menmen.
runt 11 åkte jag pappa och lucas till stinsen och och skulle byta ett spel jag fick i julklapp och fixa lite julklappar till mina kusiner som vi ska firade med idag.

sen kom jag hem och då kollade jag och min mamma på Sex and the city 2 och jag tycker den var jättebra. Sen var det dags att åka hem till farmor och äta julmat och öppna julklappar, hihi.
Jag fick pengar, presentkort och smycken vilket är mycket bra.

Snart ska jag hem till Sofia och sova där inatt och sen i morrn ska vi träna med en personlig tränare vid 12.
jja vi hörs kanske senare ikväll eller i morrn pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0