tråkkk

Vem är i rummet med dig? No one
Vem fick du senaste sms av? Mami
Vem tänker du på nu? Ingään
Vem pratade du senast i telefon med? Christopher
Vems hus var du senast i? Christophers
Vem önskar du var med dig nu? Haha vafan, Alice och Krille
Vem är din favoritsläkting? Robin&Jakob

VAR

Var är din mobiltelefon?
Min riktiga älskling har ngn jävel baxat.Den andra skiten ligger i mitt knä.
Var handlar du mest? Handlar ja mat är de väl på ica, är de kläder så är de nog gina
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Bikbok
Var åkte du senast bil? Hem från mami till papi

VAD

Vad åt du senast?
köttbullar och makaroner
Vad drack du senast? Julmust =) 
Vad är det för färg på dina byxor? Marin blå
Vad är den närmaste saken som är blå? Mina byxor
Vad har du på fötterna? Nothin
Vad är din favorit färg? Svart,vit typ
Vilken film såg du senast? Santa buddies^^
Vad hör du just nu? Tv:n

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng?
Ja
Hånglat på en bio? Naj
Hånglat i skogen? hah aa
Tyckt att din kusin är het ? Ja
Målat om ditt rum? Ja
Dansat framför en spegel? eh a
Fått hicka? ja,vem har inte..
Dumpat någon? Ja
Stulit pengar från en kompis? nej?
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? fattar inte^^ 
Varit i slagsmål? Med min syster
Älskar eller saknar någon nu? Absolut


                                                                  Haha så värdelöst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0