[email protected]


heeej,vii är inte döda vi är bara lata och orkar inte uppdatera. Snart är lovet slut och det suger verkligen.
Lovet har varit gal1 och kult. Och jag har världens bästa pojkvän. Jag är glad och jag mår bra. Lite snabb fakta idag.

Igår var det bio Paranomal activity 2 som förövrigt sög men sen var allt annat rolig vi hoppade på fel tunnelbana och hamnade i ropsten men efter ett tag var vi hemma och ja var tvungen att säga hejdå till älskling som ska åka bort nu och det suger nog. Sen sov alice här och hon drog vid lunch för både hon och jag skulle plugga.
 Men jag pluggade inte utan jag satte istället eld på min mikro micro? vet inte hur de stavas.
 Iallafall. Ikväll ska jag sola och träffa Alice Karolin och Sophia typ.
 Jag vet inte vad vi ska göra och det vet nog ingen heller. byeeeeeeeeeeeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0