lucas modell?



heeeeeey nu sitter jag här på hotellet i new york och orkar igentligen inte blogga men ska bara berätta en så sjukt rolig grej.

vi är ute och går och helt plötsligt kommer det fram en man till lucas som frågar om han är modell och lucas svarar såklart ja och då ger han lucas ett visitkort men hans nummer och melj och frågade om han vill åka och fotas för dom nästa vecka men då är vi hemma så då ville han att lucas skulle skicka några bilder på sig. liksom wtf lucas modell? hahah asso jag har fan aldrig skrattat så mycket tror ja det var så sjukt kul hela grejen

jag skryter inte jag tänkte bara berätta det för jag tyckte det var askul :) nu ska jag snart gå upp till rummet och åka ben & jerrys

vi har haft en asbra vecka i florida hos parneviks så jävla roligt, åka vatten skoter, bada leva i drömmhus och allt. sen såg jag också deras skola och det verkar så sjukt coolt att gå i skolan usa. nej nu ska jag sluta jag kommer hem på måndag hörs då om inte tidigare puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0