och jag som sa att mitt sista inlägg var förut men neeeej


sjukt snygga tjejer

heeeeeeej nu sitter jag på hotell rummet i usa och ska hålla mig vaken och om 30 minuter har jag dygnat :D
idag har jag inte alls gjort mycket, åkt flygplan i först 9 timmar sen bytte vi flyg till 3 timmar. det är cp för jag gick upp halv 5 igår eller vad fan jag ska säga sen i usa är tiden 6 timmar bakåt så jag var typ trött vid 6 för då är jag van vid svensktid 12 så nu har jag kämpat mig och jag är så duktig :D haha ingen fattade säkert det där men ändå.

Annars är det jättebra bor på ett hotell fast det är mer som en lägenhet fast vi ska bara bo här i 3 dagar sen åker vi till våra kompisar.

nu ligger alla ni och sover och snart när ni vaknar ska ni upp till skolan och jag ska sova snart och sen ska jag fanemej göra vad jag vill typ shooppa :D hehe nej nu ska jag itne skriva för långt men jag sakanr alla hemma och jag kan liksom inte ha kontakt med ngn :( så ja det blir ngt lång blogg inlägg per dag kanske om ni har tur.

hahaa juste jag kan berätta en rolig sak som hände idag också :)
jag står inne på subway och håller på att beställa sen kollar en tjej på mig och säger ( på engelska såklart)
- har du någon syster?
- jag be eeh nej?
- hon ba nehe för du var aslik en i min skola jag ba wtf! :P jätte random.

nej nu ska jag sluta skriva men jag sakanr er alla men har det väldigt bra här också :)
puuuss puuusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0