to much for me



Haha jag och Moa snackar lite ganska kul faktiskt. Vi kommer ju mötas nästa vecka i fotboll. Det känns inet så kul med tanke på att alla mina kompisar spelar där och jag är inte särskillt schysst när jag spelar fotboll.
Jaja de går nog bra. Jag vet ju hur alla spelar och sådär.

Jag sitter och tittar på Robinsson med min far och syster.
Vem hejar du på pappa?
dom där som vann för jag hatar den tjocka tjejen i de andra laget.
Schysst han är men hon är faktiskt inge bra. Bara dryg och äcklig.
Jaja nu ska jag plugga lite engelska jag har ju prov imorgon. Jag brukar faktiskt inte plugga till mina engelska prov jag får alltid vg på dom. Ganska bra. heiidåå


Kommentarer
Postat av: Moa

hahah Emelie , du kommer ju inte veta hur jag ska spela eftersom jag skulle va snällare mot dig än vad jag brukar va på planen ;)<3

2010-11-14 @ 13:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0