Torsdag-Söndag















nej nu orkar jag inte lägga upp mer bilder.

på torsdagen flög vi iaf hela dagen. Planet från Arlandra lyfte 9.15 och sen flög vi i 9 timmar typ new york där vi bytte plan till orlando och flög 3 timmar till. Sen åkte vi runt i en timme och letade efter vårt hotell och när vi tillslut hittat säger dom: det har blivit en översvämning så ni ska bi på ett annat hotell, tack liksom. aja sen åkte vi till det andra hotellet och packade upp och så och runt 9 på kvällen åkte vi ut och hanlade SUBWAAAAAY så jävla göött :D

fredagen och lördagen har jag redan srkivit om.

på söndagen åkte jag och mamma och shoppade jag köpte inte så mycket med det var mysigt sen åkte vi och kollade när jesper spelade dom sista hålen sen åkte vi hem till west palm beach och jupiter. och vi kan bara åka dit och lämna väskorna innan vi skulle åka bil en timme till neråt för att kolla på pink floyd konserten och den var så jävla bra. jag är vekrligen inget stort fan av dom men hela showen var grym. Sen hade vi också vip biljetter så vi skulle få träffa hela bandet men vi hittade aldrig dit :P hehe

hehhehehe puspsuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0