´E

heiiiiiiiiiiiiisan! det var fett länge sen och jag vill egentligen inte skriva haha. Men Alice tycker det är så coolt med tidsinställda inlägg så hon ville börja blogga igen så då gör jag det också. Vad har hänt det senaste tiden då ?
Vi har köpt hus i Bollstanäs(SJUKT JÄVLA HAPPY)
Jag har gått vidare med fotbollen
Jag har fått en ny jacka
Jag har fått nya kompisar
Jag har fårr pencelin
Jag har varit på fotbollscup och kom 2a
Jag har träffat en kille
Jag har varit på prao i en vecka på en advokatbyrå.
Jag har spelat lazerdome,jag kom sist alla gånger :$

Det är väl typ det som hänt ungefär lite mer men orkar inte gå in på det. Imorgon ska jag iallafall träffa älskling och sen plugga så det blir nog inge inlägg imorgon. Nu ska jag kolla på tv tjingeling!


Jag kommer sakna er..lite iallafall..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0