Bitarna faller på plats. Nu är du hel och kan gå vidare i livet.

Jag tänkte ta tag i det här nu. Så från början än en gång! Jag är på fötter igen och mår helt okej. Skolan är jobbig och kärleken lika så. Men vem bryr sig? jag tar allt som de kommer. Dag för dag liksoooom.
Iallafall så har jag väldigt mycket i skolan,  ett jätte stort so prov om andra världskriget imorgon tex.
Så jag sitter med boken och läser och läser men som vanligt fastnar det inte i huvudet.
Inte mycket som gör de.. vadå trycka ner sig själv? haha nej men nu ska jag verkligen försöka.
För jag vet att jag kan om jag försöker. 
Imorgon slutar jag sent även fast det är fredag, och det suger lite. Eller väldigt mycket egentligen.
Efter skolan ska jag och mamma kanske åka och försöka hitta en tröja.
Behöver en ny till fredag då det är tacoo kväll hos Julia&Frida typ, ska bli skit kul!
Men nu ska jag smsa söta Calle så hörs vi kanske ikväll.
Men jag kan inte lova något..hehe..
Men nu åter in i min bok om andra världskriget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0