jag är helt slut

Igår vaknade jag halv 8 så jag duschade och klädde på mig och så. Sen drog jag Ellie Emma Julia och Frida ner till Väsby centrum. Jag var tvungen att fixa some stuffs.
Sen åkte jag emma och Ellie till oss och bädda osv,eller dom bäddade väl och jag fixade mina naglar.
Sen var det dags att sminka sig och göra sig klar och klockan 5 var alla tjejer hemma hos Emma och dunka musik,dansa osv, Skit kul!
Lite senare kom också några killar så vi fortsatte dansa och det och lite senare satte vi på en film som jag tyckte var jätte bra.
Sen gick alla hem till oss och sov,dock sov ja själv i mitt rum för jag däcka när jag kom hem medans de andra satt uppe till klockan 4.
Nu har iallfall alla dragit hem men om ett tag ska jag Frida och Julia gå ut och ta lite kort så det blir mysigt!
Vi hörs!
 
såhär såg jag ut igår. helt ok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0