<3

Har duschat nu,duschade bort all krille. Försökte glömma allt. Men det lär ta ett tag. Det är inte lätt att gå vidare. Inte efter dethär. Men vi skiljdes från varandra som vänner och vi ska fortsätta att vara vänner även fast det är svårt. Vi hade en jätte bra tid tillsammans och han gjorde mitt liv mycket bättre än vad det var innan. Men det hände lite grejer och vi beslöt oss för att göra slut, för de var det bästa för oss. Men det är ändå jobbigt och det tror jag ni förstår. Men jag tror de här kommer bli bra efter ett tag. Jag har min familj och mina vänner och det är väl egentligen allt jag behöver. Så ja hoppas ni accepterar varför jag inte bloggat och varför jag inte kommer blogga på ett tag.


2 månader och 24 dagar. Dom bästa i mitt liv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0