Dag 1 - Om mig

 

okeeeej idag börjar jag med blogglistan.

hejhej, jag heter Alice Wide Karlsson och är 15 år, fyller 16 i juni. Jag går i 9an på Vallentuna friskola. Annars då? jag bor i ett hur i vallentuna, bällsta helt okej fast jag har aldrig i hela mitt liv flyttat vilket är lite tråkigt. Jag är en blond tjej med är 1.68 cm lång och har brun/gröna ögon. Jag uppfattas nog som en ganska glad tjej men jag kan bli arg jag med. Jag spelar fotboll i vallentuna med just nu är allt KNAAAS vilekt gör att jag inte vet hur allt blir med fotbollen. Jag har precis också börjar spela volleyboll efter inte ha spelat på 3 år och jag ska hänga med mitt gamla lag till sm vilket ska bli kul. Gymmar gör jag också på gym & sim när jag hinner och orkar. På helger hänger jag oftast med mina vänner och shoppar eller bara tat lungt. Det var väl typ det om mig kommentera gärna om ni har några frågor. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0