dag 1-presentera dig själv

Hej! Jag heter Emelie Franzén är 15 år fyller 16 om två månader och bor i Vallentuna. Jag flyttade hit när jag var 5 år ungefär och innan det bodde jag i Täby,gribbylund. Jag har en mamma,pappa,och syster som fyllar 14 iår.
Mina föräldrar skilldes för kanske 5 år sen. Och båda har nu hittat en ny eller hur man säger. Jag har en jätte bra pojkvän,som jag älskar hur mycket som helst,han är finast på jorden. Dock så kommer jag att flytta ifrån honom snart. Och från alla mina underbara vänner,jag ska flytta till Väsby. Men varannan vecka är jag i Vallentuna hos pappa. Så vi kommer träffas ändå och det är bra! det är inte heller så långt till Väsby från Vallentuna heller.
Jag har precis bytt lag till bollstanäs,spelar inte med 95orna utan med Dam-u. Vi är kanske 5 st 95or som spelar med dom och 3 as grymma 96or. Dam-u är äldre tjejer eller allstå äldre än oss;) Jag är inte bra i skolan,jag är helt okej. Ska bättra mig nu sista terminen. Jag är bra på fotboll om jag vill, de vill säga om jag kämpar o så. Tränar osv. Eh ja det var väl lite om mig,nu ska jag släcka ner och sova lite. Vi hörs imorgon!



For the first time


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0