dag 3-vad är kärlek


Kärlek är inte när du hittar någon att leva med,det är att hitta någon du inte kan leva utan ♥

För mig är väl kärlek precis de där och när man blir glad bara av att göra hans/hennes röst. Kärlek är nästan omöjligt att beskriva. Känslan och upplevelsen är olika för olika personer och kan variera från gång till gång som man blir kär.För en del pirrar det i hela kroppen bara de tänker på personen de är kär i, några blir konstant rusiga och varma, vissa blir mest nervösa och kallsvettas medan andra blir energiska. En del känner en stilla känsla i magen eller bröstet, vissa kan inte sluta tänka på personen i fråga medan andra känner allt detta på en gång. För mig är kärlek så jävla underbart! nästan den bästa känslan som finns. Det är konsitgt att man kan bli så kär,precis som jag är i Christopher. Min fina kille ♥


Kommentarer
Postat av: Kulan

Fint skrivet, alla uppfattar ju kärlek på sitt sätt och det är ju det som gör det magiskt =)

2011-01-13 @ 15:54:41
URL: http://kulansplace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0