Dag 6 - Min dag


idag tycker lovisa att jag har varit bitchig därför valde jag den här bilden.

idag vaknade jag vid halv 8, gick upp käkade frukost och sedan sprang till bussen. Nere i centrum väntade jag på lovisa sen gick vi och hade profildag på nova. jag lovisa och sofia började fundera på vad vi skulle göra för någon reklamfilm och tillslut kom vi på att vi skulle göra nyhetsinlag och sånt. Sen åkte vi hem till lovisa för att hämta massa kläder till inspelningarna ocg sen tillbaka till nova. vi satt och skrev manus och sen vid 1 gick jag till centrum för att gå till min sjukgynnast och kolla min axel fick lite övningar sen tillbaka till nova och äta matsäck och sen spela in det första. Vi slutade vid kvart över 2 och då gick jag direkt till gym och sim och gymmade lite sen kom pappi och hämtade mig. Då åkte jag hem och åt mat kollade på tv och sncakde med några på skype sen vid 9 åkte jag tillbaka till gymmet med Sofia för att träffa våran personliga tränare och få lite övningar. och nu har jag just lockat mitt hår och ska snart stänga av datan för att sova.

Ja det var min dag inte så rolig kanske men så äre. nu blir det sova pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0