Detta fält måste fyllas i

Idag har jag uppdaterat dåligt. As usual menmen. Var i väsbyhallen hela dagen och kollar på syster som spelade fotbollstunering. Dom hade 3 blandlag,det ena laget kom 5 tror jag..Ellies lag kom 3a och det sista laget kom 2a.
Mycket bra gjort för att ha bland lag må jag säga. Direkt efter prisutdelningen åkte jag och mor till kista centrum. Och köpte mina underbara skor! Knall rosa,så himla fina love them. Sen gick vi runt och kollade på andra skor men jag hittade inte några som jag direkt ville ha så vi åkte hem.
Sen har jag kollat på min kusin på tv som spelade hockey. Han är jätte duktig.
Nu sitter jag iallafall och äter chips,tjockis! menmen. Ni får en bild på skorna i nästa inlägg. Kram



Imorgon blir det cup med Dam U. Inte detta lag tyvär..Jag och 4 andra därifrån ska vara med. Jag Frida Julia Sabina och Fanny. Här på bilden har vi just kommit 2a i en tunering på Åland som vi borde ha vunnit. Med 1 mål till hade vi tagit hem segern men jag tänker inte ta upp allt igen för det gör mig så himla irriterad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0