hat föder hat kärlek föder kärlek

hej sötnosar :). Jag ligger helt död i soffan och sur som fan. Men det tar jag inte upp här. Jag gick iallafall upp klockan 7 för att åka på cup. Kändes ju himla skönt att gå upp så tidigt när jag somnade efter 4 inatt.
Iallfall ska jag försöka ta tag i fotbollen, fast om ett tag. Men ingen fattar ju någonting. Jag kommer inte sluta! jag orkar bara inte hålla på nu. Just nu tycker jag fotboll är tråkigt och jag vill göra andra saker.
Det var ioförsig därför jag var/är sur. Haha nu vet ni det också.
Men jag ska nog träffa Alice sen tror jag, smell yaa later!


söt cheey


Kommentarer
Postat av: Sophia

Jag svara lite sent, men min lila är det small i , och det är för litet. Och den nya orange-gråa är i large. Vilket är för stort. Men hellre en för stor än liten. Vad har du ? :)

2011-01-02 @ 18:13:46
URL: http://tissle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0