Hissen&Dissen!



-Jag vill hissa att jag ska flytta om några veckor. Det ska bli så himla skönt att flytta ifrån Vallentuna. Flyttar till Bollstanäs i Upplands Väsby,till ett jätte mysigt hus med pool.
Dock så går jag kvar i skolan i Vallentuna men det får fungera. Jag kommer ju trots allt ha vänner och min pojkvän kvar här så jag kommer jag ändå finnas i Vallentuna rätt så mycket. Men det ska iallafall bli super kul!




Jag kommer dissa detta väder! fy satan vad kallt det är utomhus hela tiden. Man hinner inte ens gå ut och hämta posten innan håret blivit till is. Nu när jul och nyår är slut tycker jag att snön kan ta och försvinna. Dags för solen och värmen att komma fram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0