såklar en sånhär ska göras :)

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag har lärt mig vad äkta kärlek är, gjort mycket stygga grejer
Har du några nyårslöften?
Nopp
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej

Vilka länder besökte du?
Italien,Turkiet
Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
26/10 <3
Vad var din största framgång 2010?
Fotbollen, var riktigt grym ett tag
Största misstaget? 
Svikit mina vänner
Bästa köpet?
puh ingenaning
Vad spenderade du mest pengar på?
Shopping och mat
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Christopher, Alice
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
För dig ska jag göra det tusen gånger om
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Till och från,vissa delar på året var helt perfekta dom andra vill jag inte ens prata om
Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat fotboll
Favoritprogram på TV
One tree hill
Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Umgicks med familj
Hur skulle du beskriva din stil år 2010? 
ehm ingenaning faktiskt. Typ som alla andras
Den bästa nya personen du träffade?
Christopher <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0