summer feelings

hellluu! vi ligger och degar i soffan. Sista dagen på lovet och det känns förjävligt. Jag kommer inte blogga speciellt mycket för idag vill jag njuta av sista dagen och det gör jag inte framför datorn. Vi har precis beställt hempizza som snart anländer hit. Idag har vi packat ner alla kläder ja inte använder just nu 7 kartonger blev det typ haha. Liksom sommarkläder bara det typ. Vinterkläderna använder jag än så länge.
När mamma kommer hem ska vi åka och hämta ut min onepiece som kom med posten idag. Det tog 12 dagar,lite segt faktiskt. Sen ska vi kolla om min mobil kommit igen. Jag ska få den antingen idag eller imorgon sa dem!
Nej nu kommer pizzan vi hörs. Tjing!


summer feelings <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0