uppdate/ Dag 5 – I min handväska

Ligger med en grymt urruterande huvudverk som aldrig släpper. Jag har säkert feber också. Tänkte bara berätta lite att jag hoppar mellan det ja ska skriva ifrån listan så att ni hänger med lite :)
Okej jag byter väskor varannan dag ungefär så oftast brukar jag ha: Ipod,pengar/kort,bussremsa(ska få kortet snart hihih) extra tröja,nässpray,hörlurar, Ibland kan jag faktiskt ha en tändare i väskan men det är för att jag och mamma brukar byta väskor och eftersom hon rökte så ligger de tändare lite här och var. Och i detta fall i väskorna.
Ja de är nog ungefär det lite mer grejer ibland. Jaja nu ska jag vila lite igen:/. Vi hörs sen. Men kan inte lovav något!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0