10 saker



* Jag drömmer ofta mardrömmar och sen när jag vaknar vågar jag inte somna om igen.
* Jag har 3 Sm guld i volleyboll.
* Min syster gick bort när jag var 5 år.
* Jag har spelat fotboll sen jag var 6 fast nu tycker jag det är tråkigt och funderar på att sluta.
* Jag har sett Tiger Woods hus.
* Min pappa ägde macken när jag var liten så jag har typ växt up där.
* Jag är enda tjejen på pappas sida av mina kusiner.
* Jag har sett Pink Floyd live och skulle fått träffa han i pausen men vi hittade inte till vip rummet.
* Jag hittar aldrig saker på rea. 
* Jag var med i Morgon soffan på 1an för ungefär ett år sen. 

Visste du allt eller var det något nytt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0