When it was good

Sha Sha bloggen äre bra älleh?! skämt och sido. Sabinaa min bääjby tycker bloggen är tråkig. Och det kan jag hålla med om. Men orkar nog inte göra något åt de,ni får stå åt. Mi läser ju ändå så?
 Iallafall slutade jag runt halv två idag så kom far och hämtade mig.
Så låg jag däckad i soffan i några timmar(huvudverk) tills träningen började.
Jag var så sjukt taggad. Så när jag kommer dit så ska ja ha "bipptest" fyfan. Jag och Sabina typ dog när vi hörde det(vi med konditionen asså) fast nä.
Det var iallafall jätte jobbigt men jag klarade mer än vad jag trodde att jag skulle klara så det var bra.

Jag är iallfall inte på sånt bra humör,det var länge sen jag var det nu(på bra humör alltså) det har blivit lite struligt med allt nu. Det ända som går bra är fotbollen.
Men jag ska försöka blogga mer imorgon när jag kanske är på bättre humör. Vi får se helt enkelt. Godnatt!


When it was good


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0